Ursäkta

Jag ber om ursäkt för mitt lååååååånga frånvaro ifrån bloggen, men håller på att spela data spel och har haft lite att göra där. Jag har nog blivit lite av vad man kallar för en datanörd.........



(det är inte jag som är på bilden)

Men jag lovar att bättra mig på detta, tyvärr så fastnar jag jätte lätt framför ett dataspel. Det kallas nog för datafreak. 
Nu har jag varit ledig 5 veckor av 8 möjliga.....tiden går ju alldeles för fort ibland, hade velat gör så mycket men tyvärr så är man inte miljonär. Tänker oavsett penga frågan försöka hitta på något, som tur är så kommer det hit lite trevligt folk nästa vecka och på onsdag ska jag och frugan åka till Skurup för att se på DIGGILOO. Artister som Lasse Holm, Kevin från idol mm kommer dit.

Iallafall......jag ska skärpa mig angående bloggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0