Töserna

Hej på er alla där ute i nätlivet, för er som kanske inte vet hur mina familjemedlemmar ser ut så tänkte jag lägga upp en supernice bild här iallafall.



Är dom inte helt enkelt underbara?

När jag ser dom så här på bild , så är det inte särskilt svårt att älska dom mest i hela världen. Även om man upplever dom varje dag i verkligheten, så när man sitter så här för sig själv framför datorn, kan man sitta i evigheter och bara titta. De stannar liksom kvar precis där man vill ha dom, ingen ska "bara" gå på toa eller ska bara hämta en sak, utan här är dom precis som jag vill ha dom ibland. De sitter helt enkelt bara stilla och är helt ögonfallande att titta på.

Så vad jag menar med detta är att detta är MINA töser............vi synes

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du får mig att rodna hjärtat!

2009-07-15 @ 23:06:10
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Anonym

Ni e en så fin familj! Beundrar både dig och Rebecca som gör ett så bra jobb. Och att ni även hinner med att blogga...helt sjukt, ni måste ha några superkrafter;) Kul att även du hittat ut i bloggvärlden, inte många många killar som skriver. Men du har ju en bra mentor. Ha det bra!

2009-07-16 @ 08:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0