Tiden.....vart tar den vägen?

Jag måste bara fråga Er alla där ute. Vart tar tiden vägen? Jag tycker att man hinner knappt med någonting nu förtiden, klockan, dagarna och åren bara flyger iväg. Speciellt när man har barn.

Det känns inte länge sedan man var typ 15-16 och allt var "nästan" bekymmer fritt, man hade liksom bara skolan och sina kompisar. Jag tränade utöver det Innebandy men dagarna kändes betydligt längre på den tiden, man hann ju med mycket mera då. Men det är nog för att man har både barn och jobbet idag.

Men ändå tycker man att det borde vara det samma ju....eller hur? Man gick i skolan ungefär lika länge som man jobbar, men man umgicks nog ganska länge med kompisarna då. Därför så kändes nog dagarna längre. ÄVen det här med festandet! På den gammla goda tiden orkade man ju vara ute till klockan 05.00 på morgonen, men idag så tar man typ 4-5 öl sen är man nere för räkning. Eller det är kanske bara jag som börjar bli gammal.........har väl tappat stinget.

Jaja, nog med detta nu.....vi synes



Jag och Celine

Kommentarer
Postat av: Annika (posten)

Du börjar bli gammal Palage....gammal. Vänta bara tills dom börjar skolan........hojhoj....sen är det bara att försöka hänga med.....Suck och snyft det går alldeles för fort ja, hoppas allt e gott med dig iaf. Kram

2009-07-20 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0