Snacka om lyx!!!!



Nu sover den stora tösen i soffan, det kan man kalla lyx. Tänk den som bara kunde gå och lägga sig bara så där. Men det är inte så svårt när lillasyster klappar en till sömns, jag hade också gått i ide då.

Idag på schemat så ska vi som vanligt ut och leka med lite bär plockning sen drar vi ut till Svedala för att hälsa på några vänner. Vi har inte träffat dom på.....ja jag vet inte hur länge det var sen sist. Med det blir inte förrän vid 19 tiden. Så därför höll vi Celine uppe lite längre idag innan hon skulle sova lite middag, mest för att hon inte ska börja bli trött precis när vi kommer ut dit. Det hade ju bara varit en klassiker annars.

Som ni ser på den understa bilden så har jag precis sagt åt Savannah att inte röra Celine mer när hon sover. Och kollar ni hennes min, den säger lite typ att " jag har inte rört henne" . Men tro mig, hon är där så fort man vänder ryggen till.

Vi synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0