Små gottegrisar



Nu har familjen precis ätit mat och småttingarna har fått varsin lollypop..........they love it!!!!!!

Själv så nöjer man sig med lite kaffe eller något annat att dricka, är inte så väldigt förtjust i klubba. Jag försöker hålla mig till fredagar eller lördagar när det gäller gottis, måste tänka lite på kaggen för man är ju inte 15 år längre.

Men oavsett vad man äter så tycker jag att det mesta fastnar på kroppen ändå. Jag kan ju inte direkt säga att jag är en jätte hälsosam människa, är man svag för godis så är man. Men min tanke är iallafall att försöka som sagt att hålla mig till fredagar eller lördagar.

Ikväll blir det lite dataspelande och film, så jag ska bara dricka vatten då (eller hur). Vi synes.......

Kommentarer
Postat av: irin

Hej Pappa Palage!

Nu kanske även Anders vågar sig på att starta sin blogg... :)

Jag måste bara få säga att din fru...hon är helt fantastisk!

Jag hoppas att vi hinner komma ner till er någon eller några dagar i sommar!

tjingeling

irin

2009-07-14 @ 18:39:29
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: Ullis

Så roligt att även få titta in hos pappan :)

2009-07-14 @ 20:24:03
Postat av: Rockermom, Anneli

Hej!

Jag kanske ska presentera mig. jag heter Anneli och har följt din frus blogg forever!!! Jag älskar den! Det var bara kul att komma hit och kolla till dig, nu när din söta fru länkat och allt!

Trevlig sommar!!!



Anneli

2009-07-14 @ 21:30:02
URL: http://rockermom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0