Rump-Nissar

Igår var hela familjen i skogen för att leta efter svamp och blåbär, men inte hitta vi någonting av det. Men däremot så hittade vi Hallaon i massor.......Mmmmmmmmm

Här kommer lite bilder.



Själv så letade jag efter att hitta Rump-Nissar i skogen, men det är nog det svåraste jag har letat efter. Men jag ska nog hitta dom.....muhahahahaha

Som ni kanske märkte så blev det inget inlägg här igår, men dagen var helt uppbokad så jag tänkte att istället för att bara skriva nåt, så väntar jag till jag verkligen har något att berätta. Min fru har ju redan berätta att vi var i skogen igår, men jag ville avslöja för er alla att min uppgift var egentligen att hitta som sagt Rump-Nissar.

Vi synes.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0