Mos, mos och mer mos

Felix snabbmos är inget man skojar bort, plus att är man en mästare på att tillgöra den så är den bara ett måste i skafferiet. Jag har nog fått en gudagåva till just detta för min snabbmos är godare än gatukökens.



Har precis ätit lite mellanmål eller vad man ska kalla det, snabbmos med köttbullar och ketchup. Det är snabbt gjort, gott, enkelt och dessutom lätt diskat också........har diskmaskin.

Nu ska vi gå ut med barnen och leka lite, Celine ska ut med sin motorcykel och Savannah ska förmodligen springa efter som vanligt. Tänkte ta med lillans tre-hjuling med oss ut så hon slipper att jaga Celine som en gnu runt området. Själv kommer väl jag och Rebecca hålla på som vanligt. Gå inte dit, akta dej för flygplanet, fly det kommer ett löv etc. etc....

Nu är barnen påklädda och frugan också, det bästa nu är väl att jag gör det samma. Så jag säger som vanligt.........vi synes

Kommentarer
Postat av: Daniel "Blomman" Blomqvist

......du har inte gjort moset....

Kul att du har en blogg. Hade bra,vi ses och höres.

2009-07-15 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0