Lugnet



Ja........då har man ägnat sig åt det lugna (lugnet) de senaste timmarna och bara kollat på gamla Beck filmer. Som sagt barnen kom hem vid halv tolv idag och sen dess har det varit full rulle, förutom när min underbara fru tog Celine och åkte bussen ner till stan för att gå till apoteket.

Då var det bara jag och lillan (Savannah) som hade det lite högljudt här hemma. Jag gjorde lite mackor till oss och hämtade ut vår lilla gula cd/stereo i köket och lyssnade på lite klassiskt gammalt 80-tals musik med Eurythmics. Det är alltid gött och höra lite gammla godingar. Savannah tycker det är så roligt när jag mimar och tönnar mig till låtarna, hon skrattar så man kan inte tänka på något annat än att man vill bara äta upp henne.

Själv så är jag väldigt musik intresserad och både kan och vet en hel del om musik. Men egentligen bara om dom jag tycker om (hihihihi). Men helt klart är det Phil Collins, Genesis och Peter Gabriel som snurrar mest i mina öron, men annars är jag faktiskt en allätare när det gäller musik. Tycker om det mesta.



Här ser ni den senaste Bang Olufsen (eller inte). Men man ska inte underskatta dess utseende, lilla Bettan är det kräm i. Men nog snackat om den nu.

Ska fortsätta kolla vidare på Beck filmerna nu...........vi synes

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Du ! Din blogg e coooooooooooool . Värsta " Wallander stuket " på bilden där du står i vattnet . Din största fan !!!!

2009-07-15 @ 10:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0