Jason Voorhees

En helt klar favorit i filmvärlden. Jag älskar skräckfilmer mest av allt, speciellt Fredagen den 13 filmerna. Folk säger att dom är B-filmer men tro mig, jag har sett B-filmer som verkligen är B. Såg min första Jason film när jag var typ 6-7 år, fick redan då ett starkt intresse just för skräck film.



När jag var yngre så hade jag ofta skräckfilms maraton med mig själv. Han var min idol på den tiden (kanske inte världens bästa idol) men Alfons hade ju Molgan..........

Tycker även mycket om Freddy Krueger filmerna också men inga horror filmer har än så länge kunnat slå Jason för min del. Men vi har ju alla olika smak här i livet.

Och just nu tänker jag faktiskt sätta på en Jason film..........så vi kanske inte ses imorgon HAHAHAHAHAHAHA

Eller..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0