Guds saftgåva



Jag säger bara OJOJOJ vilken saft, har inte smakat en sådan saft på mycket länge måste jag bara få säga. Fun light har annars inga speciella smaker som jag är jätte förtjust i, men men......

Jag och frun har precis ätit en helt underbar middag (som frugan såklart gjort) med pantofflor, frugans hemgjorda biffar (mmmmmm) och lite grönt också. Måste bara säga att äta middag utan barnen känns ibland ganska dött, man är ju van vid lite annorlunda ljudnivå annars. Men det känns också väldigt viktigt att bara få umgås med min/sin älskade fru helt ensam också.

Ikväll har vi tänkt att kolla på film och bara mysa med varandra, vilket JAG tycker är ett bra sätt, så att the glow i ett förhållande inte ska slockna. Men det får jag berätta mer om sen.........vi synes

Kommentarer
Postat av: irin

Jag köpte saften idag!

gudagott!

Tack för att ni tipsade om sommarens hit ;)

Tingeling

irin

2009-07-14 @ 18:40:52
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: ullis

Det låter spännande "the glow"...

2009-07-14 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0