Dagens uteliv

Idag har vi varit ute i princip hela dagen, här kommer lite bilder.......




Dagens aktiviteter har varit bär letande. På Gunnesbo finns det nästan alla frukter man kan tänka sig, körsbär, päron, äpple, röda & svarta vinbär mm. Så vi har bara ätit nyttigt idag.

Efter en sådan här dag är man helt slut i bollen, det sägs ju att frisk luft är bra men jag börja tvivla starkt. Man tycker att det borde göra en piggare....men nääääääää, jag sitter med ett öga öppet just nu. Blir nog ingen lång kväll för mig idag. Gör väl som vanligt, slänger på en film och bara sitter i väntan på John Blund.

Just nu gör jag popcorn till frugan, she loves it. Men vem gör inte det.........vi synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0