Beck kväll



Jaha då var det morgon igen, men det blev iallafall en liten mysig filmkväll. Vi kollade på dom gamle Beck filmerna där Gösta Ekman spelar Martin och Gunvald spelas utan Rolf Lassgård. Måste säga att dom gamla filmerna är inte riktigt lika bra som dom nyare, men inte så långt ifrån.

Själv så har man ju ALLA Beck filmer som gjorts, det finns ju 6 från den äldre serien och 24 från den lite nyare. Dom nya Beck filmrna är så klart mer spännande och lite mer action. Och Mikael Persbrandt som Gunvald är ju bara  gjutet, sen ska vi ju inte prata om Becks granne.....HAHAHAHAHA. "Ska du ha en stänkare" är ju hans motto i filmerna.

Ja nu ska jag inte resensera alla filmerna men var bara tvungen att berätta lite om dom, för det finns säkert folk där ute som inte har sett dom ännu. Och då har man missat en hel del.

Om några timmar kommer töserna hem igen kan jag tänka mig, för det bestämdes ingen tid när dom skulle komma. Så nu ska jag koka lite kaffe och ladda mina batterier, för sen är det full rulle igen. Så jag kommer att uppdatera er alla lite senare.......vi synes

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Att du gick upp tidigare än mig och dessutom skrev ett blogginlägg innan mig är ju inte riktigt vad jag tänkt mig. Du vet att jag var först med detta så det är jag som har förtur när det är ont om tid hihi. Tycker dock du skött dig väl så kanske är dags att visa mina läsare var du håller hus.

Puss på dig

2009-07-14 @ 17:02:32
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0