Blandade känslor på Licua

GodJul gott folk, och gott nytt år. Trilla inte av stolarna nu men I´m back............again. Jag har varit sämre än kass på mitt bloggande det senaste året, men jag gör inte så mycket på kvällarna längre mer än att träna. Så jag tänkte börja sakta med att blogga igen.

Just denna perioden av året blir jag tyvärr lite deprimerad eller vad man ska kalla det. Men jag förlorade min pappa för cirka fem och ett halvt år sedan, och varje Lucia och Jul så kan jag inte hjälpa det men jag börjar alltid att tänka på min pappa då. Skit jobbigt men han betydde fruktanvärt mycket för mig. Men det gör ju alla pappor för en.

Under denna månaden har Westlife släppt en ny skiva, dom har tydligen haft ett års uppehåll. Och under denna tiden har två av medlemmarna hunnit förlora sina pappor. Deras nya skiva heter " Where We Are Now" och den kan man säga är nog en av dom bästa dom gjort får jag nog säga. Och den sista låten på skivan heter " I´ll see you again" vilket gjorde att jag kom att tänka på min pappa. För låten är nog skriven och tillägnad till deras pappor.

Så jag tänkte dela med mig av denna låt och video från YouTube så att ni i alla fall får lyssna, så förstår ni nog vad jag menar med när jag säger att jag kom att tänka på min pappa. Kan bara säga att jag blev ganska tårögd när jag hörde den för första gången. Även män kan ju också gråta ibland ;)........

Titta på den och framförallt LYSSNA på texten.






Kommentarer
Postat av: Rebecca- Tävla om perfekta julklappen till en man i din närhet

Min smörsångare till älskling!

Först vill jag bara säga att det stavas LUCIA.

Låten du länge velat att jag skulle lyssna på har jag nu gjort och den var fin, det är du med.

Pussar till dig goding!

2009-12-13 @ 21:45:02
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: ia .

Åhh va gött att du är tillbaka!!

Ge Beccis en stor puss från mig!

Hoppas att vi ses snart igen

kraaam

2009-12-14 @ 08:59:42
URL: http://http:irin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0