Nokia 5800 Expressmusic

Äntligen har jag kunnat köpa mig en ny mobil, den gamla funkade inte särskilt bra måste jag ju säga. Så igår hämtade jag ut min nya Nokia på ICA Nöbbelöv.


Den är helt perfekt till mig. Det är 8Gb minne i den så man kan lägga in mycket musik och även en film om man vill det. Plus att jag har lärt mig hur man kan lägga in film eller musik klipp från YouTube........

Så man har lite att pilla med och det är nästan halva nöjet med en ny mobil, tycker jag i alla fall. Jag har en sådan som är på bilden för det finns även en som är blå på sidan också men som vanligt så var den ju slut. Det finns tre arbetskamrater som har den också. Jag ville ha den blåa för man vill ju inte ha som alla andra. Men som sagt med min tur gällande detta så fanns den blåa inte så klart.

Dagens aktiviteter blir nog en tur ner på stan och kolla lite loppis tror jag, kan kanske fynda lite där.........man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: irin

Cool mobil till en cool pappa!

kram

2009-08-24 @ 13:28:04
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: sofiabergdén .

Åh , snyggve mobil. Själv vill jag ha en LG Arena ;P Hehe...



Kramen

2009-08-24 @ 20:39:28
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0