Nattugglan

Helt ärligt..........Savannah har blivit förkyld och fått en jätte trevlig hosta på köpet. Helt täppt i kranen är hon också, så när man ska servera lite välling på nattkvisten så kämpar hon som en idiot för att äta upp den =(. Vi har gett henne näsdroppar, men kunde lika gärna fått vatten. Det hjälper helt ärligt inte så värst mycket med Nezeril. Men men......

Jag vill också då tillägga att jag har sprungit som en gnu fram och tillbaka till barnens rum för att Savannah gnäller, men det kan man ju förstå. Det är ju ganska viktigt att kunna andas, men i alla fall så har jag just nu kl: 01.57 gått över min trötthet. Så jag tänkte jag kunde göra ett litet inlägg här nu....och så blev det.

Här kommer en liten bild på hur jag känner mig just nu......som en Nattuggla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0