Min fiende

Nu när man har varit hemma i 6 veckor varav 5 med barnen, så börjar man bli lite trött måste jag nog säga. Det är jätteskoj att få en så kallad långtidsperiod med barnen, men dom är fan krävande. Men det är normalt för dom. Är man van vid att gå på dagis så blir man underhållen nästan hela tiden med alla kompisar och lekar. Nog om detta nu.

"Min fiende"....vad menar jag med det? Jo jag menar att tröttheten är min värsta fiende just nu. Jag kan ju inte säga direkt att jag har varit ledig eller kalla det semester, utan jag har bara inte varit på jobbet. En dag hittills kan jag tycka varit semester för mig. Och det var när min kära fru var på mamma bloggalan i gtb och barnen var hos våra föräldrar, då.....ja då var jag helt jävla ledig =).

Ska sluta gnälla nu, men måste bara få skriva av mig lite i alla fall. Här kommer det en liten bild som man nog skulle kunna säga är jag men i en tecknad version.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0