Man on fire

Har precis kollat på en riktigt bra film, har sett den innan men helt klart sevärd flera gånger. Denzel gör utan tvekan en av sina bästa roller i denna film. Han ligger på min 10 i topp lista av skådisar.



Nog snackat om film nu. Imorgon åker jag och frugan upp till Göteborg för att träffa våra kära vänner som var här nere och hälsade på oss i förra veckan, nu är det vår tur att åka till dom och vi blir barnlediga också.

Det ska tydligen vara en festival där uppe. Vi fick höra (kommer inte ihåg var) att Europe skulle uppträda, och vem fan vill inte höra It´s the final countdown live. Alla killar har nog haft dom som idoler på 80-talet, jag vet att jag hade det i alla fall.
Detta sker på fredagen, sen på lördagen ska vi åka till killens (Anders) föräldrar och lämna deras dotter Anna. Dom bor ute på skärgården så vi ska åka lite båt också. Även få oss en liten runda på spårvagnarna.

Och jag som precis har lovat att börja blogga mer igen, kan inte säga mer än att jag kommer hem på söndag så då får det bli ett litet inlägg om helgens bravader, för några pilsner blir det ju i alla fall.

Ha en trevlig helg alla ni där ute..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0