Luftmadrassen påfylld

Idag kom våra kära gäster hit från göteborg, helt underbara människor. Damen heter Ingela och herren Anders med deras två små barn Anna och Arvid. Dagens aktiviteter har varit inomhus tack vare det jättefina ösregnet. Men man ska ju inte klaga det kunde ju faktiskt regnat inne.

Imorgon ska vi förhoppningsvis grilla om vädret tillåter det, annars så slår vi nog till med Skattkammarön. Med våra tur så regnar det nog imorgon också, men det är bara att bita ihop.

Ikväll blir det i alla fall lite onyttigt som godis, chips, ostbågar och ostbricka.........men man lever bara en gång. Så gästerna har fått låna vårat sovrum och barnen har sitt eget men jag och frugan ska sova i vardagsrummet, naturligtvis så åkte ju jag på att sova på luftmadrassen.



Men det kunde vara värre, jag kunde ju fått toaletten istället ju.

Nu ska vi ägna oss åt lite tv så länge. Blir nog en film senare ikväll.....skräck hoppas jag....MUHAHAHAHAHAHA.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0