Gästinlägg

Idag fick jag, frun, äran att skriva ett gästinlägg i Henrics blogg. Det är ju som ni ser lite dålig uppdatering här inne och tro mig att han fått pikar för det. Men det drar snart igång igen. Snart smäller det till!


Henric har semester...

I dag gjorde Henric bort sig en aning, vi går inte in djupare på detta men det gav mig ett gott skratt, ett riktigt ärligt skratt. Men nu innan nattimmen blev jag förlåten för mitt hysteriska skratt och Henric blev lycklig.

Om bara två dagar, ja det kan man ju skriva nu eftersom det är ny dag,  lämnar vi barnen för att själva åka och njuta av Göteborg och goda vänner. Vi ska se Europe spela, vi ska åka båt i skärgården och ha det riktigt riktigt roligt. Vi längtar enormt.

När jag ändå har chansen så tänkte jag ju tips er om MIN blogg, som för övrigt uppdateras ofta. Kika in på
http://cheeky.webblogg.se eller om det passar bättre www.cheeky.nu .

Ha de gutt.
Kram Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0