Ny blogg snart.....jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii........

Min underbara fru håller på med att designa och lägga upp min nya blogg snart. Ska bli skit kul och det kommer givetvis att bli roligare att blogga när den ser RIKTIGT bra ut =).

Men det tar nog en dag eller två kanske, men snart så ska ni få läsa min lilla uppfattning om vår kära familj, våra galenskaper och huliganer till barn som vi har skapat.

En vän till min fru är rättså duktiug på det här med bloggar så nu väntar vi ( eller jag i alla fall) på att hon ska komma online på frugans msn.

Men snart kör jag igång, så ni får vänta lite till på mitt nybloggande som jag nu har lovet er alla ;)

Kommentarer
Postat av: ia .

väntar med spänning på den nya bloggen...

2009-12-16 @ 08:44:00
URL: http://http:irin.blogg.se
Postat av: Andy

Ingen som kommenterat att dina döttrar är väääääääääääääääldigt olika????



peace

2010-01-25 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0